Szerver üzemeltetés
Sok szervezet nem rendelkezik a szükséges szaktudással, vagy a szakemberük nem rendelkezik a megfelelő idővel, hogy szervereiket folyamatosan frissítve, bezárjanak minden biztonsági rést. A szerver üzemeltetés elhanyagolásával jelentős kockázatnak teszi ki magát minden szervezet, melynek belátható időn belül adatbiztonsági incidens, például zsarolóvírus támadás az eredménye. Sokszor probléma a nem megfelelően megtervezett szerver szolgáltatás infrastruktúra, mely egyszerűen hátráltatja a munkavállalókat amunkavégzésben.
Cégünk tapasztalt szakemberei rendelkeznek a szükséges tudással és erőforrással, hogy az ügyfeleink válláról levegyék a szerver üzemeltetés napi gondjait. Akár kiegészítő erőforrásként, akár teljes környezetek folyamatos üzemeltetésével megbízva szerver üzemeltető mérnökeinket, az adott szervezet hatékonysága javul, idő és költségráfordításai átláthatóbbá vállnak. Szerver üzemeltetés szolgáltatásunkat vállaljuk mind eseti, mind folyamatos jelleggel Windows-os és Linux-os környezetben egyaránt.
Szerver üzemeltetés szolgáltatásunk tartalmazza:
- Mérnök biztosítása a megadott reakció idővel.
- Távoli és/vagy helyszíni munkavégzést.
- Megfelelő helyettesítési rendszert szabadság vagy betegség esetére.
- Folyamat szemléletű, jövőbe tekintő IT tanácsadás biztosítása.
- Tevékenységünk folyamatos dokumentálása.
- Folyamatos szerződés esetén, folyamatos távfelügyelet biztosítása az IT eszközök számára.
- Folyamatos szerződés esetén a rendszer biztonsági átvilágítása és a szükséges adatbiztonsági lépések megtétele.
Mondja el mi akadályozza
üzletmenetét!
Segítünk!
Referencia történet
Ügyfelünk egy kereskedelemben működő nagyvállalat. Azzal keresett meg minket, hogy kritikus szerver elemek előfordulnak, hogy leállnak. Milyen lehetőség van a monitorozására, hogy ezeket a leállásoknak elejét vegyük. Megvizsgáltuk az infrastruktúrát, és azonosítottuk a kulcspontokat, amire figyelni kell. A munkavégzés során előkerült, hogy a jelenlegi szerver környezetben számos szerver frissítése nem megoldott. Ennek kitesztelésére és elvégzésére nincs ideje a belsős IT csapatnak.
Kialakítottunk egy monitoring rendszert, mely még a leállás előtt értesítést küld az IT osztálynak, hogy baj lesz az adott szolgáltatással. Cégünk a monitoring megvalósítás mellett folyamatos támogatási szerződéssel biztosította a kiválasztott szerverek naprakészségét, így csökkentettük az IT osztályra váró feladatok súlyát és időráfordítását. Szakmai támogatást nyújtunk azon területeken, ahol a helyi informatikai csapat nem rendelkezik naprakész tudással, így jelentős utánanézési időt spórolnak meg szolgáltatásunkkal. Az IT osztály embereinek lehetősége lett a fennmaradó időben a cég tervei alapján a jövőbeli infrastruktúra tervezésére, valamint a vezetői és egyéb munkavállalókkal való jobb kommunikációra.
Megbízásunk segítségével az IT osztály, nem csak egy jobb és megbízhatóbb infrastruktúra üzemeltetési szintet ért el, és elkerülte a nem várt kassza leállásokat, hanem a megspórolt idő jobb kommunikációra történő felhasználásával, a szervezeten belüli pozícióját és súlyát is növelte az informatikai szakembereknek.